Syrve Waiter розширює можливості системи автоматизації ресторанів Syrve, дозволяючи підняти швидкість та якість обслуговування ваших гостей на абсолютно новий рівень за рахунок використання сучасних та доступних мобільних технологій.
Збільшуйте продажі, забезпечивши своїх офіціантів персональними POS-терміналами на базі iPod Touch, iPhone або будь-яким пристроєм на базі ОС Android, і надавши їм можливість приділяти більше уваги гостям, а не системі, вимушеним очікуванням та неефективним переміщенням. Підвищіть ефективність роботи кухарів та барменів за рахунок більш рівномірного надходження замовлень на кухню та в бар. Заощаджуйте десятки тисяч гривень. Найочевидніша економія – на pos-терміналах. Syrve Waiter, виконуючи ту ж функцію (прийом замовлень біля столиків, не потрібно перебивати їх у термінал), коштує дешевше (майже задарма).
Тепер Syrve Waiter може не тільки приймати та оплачувати замовлення, але й дозволяє адміністраторам зали та менеджерам вирішувати завдання управління столами.
Syrve Waiter може використовуватись на підприємствах з різними форматами обслуговування, дозволяючи приймати замовлення там, де це необхідно.
Одна з головних переваг рішення – можливість використовувати на звичайних мобільних пристроях та покупок спеціального обладнання. Вимоги до моделей пристроїв повинні відповідати мінімальним технічним вимогам, описаним нижче.Примітка. Ніщо не збереже ваші інвестиції так, як силіконові захисні чохли по 100-200 гривень, куплені та одягнуті перед початком експлуатації смартфонів.
Мінімальна версія ОС: iOS 15.0 і новіша Підтримувані моделі:
Для встановлення та оновлення додатків Syrve Waiter необхідно мати зареєстрований обліковий запис користувача для вибраної мобільної платформи та підключення до мережі Інтернет з пропускною здатністю від 1 МБіт/сек. Рекомендується в якості мережі передачі даних використовувати мережу Wi-Fi для запобігання додаткових витрат на послуги оператора мобільного зв'язку.
Зв'язок між додатками і плагіном, встановленим на терміналі ГК, відбувається по мережі. Плагін може працювати тільки з мережею wi-fi/ethernet.
Можливі два способи підключення:
Запустіть мобільний додаток Syrve Waiter, пройдіть навчання і натисніть кнопку Почати. Ви потрапите до екрану Налаштування підключення. Дозвольте програмі використовувати камеру смартфона. Відскануйте QR-код на головному екрані терміналу.
Буде перевірено підключення додатка до терміналу та виведено повідомлення про успішне підключення із зазначенням назви підприємства та групи станцій. Налаштування прив'язки до терміналу буде збережено та використовуватиметься надалі.
Якщо перевірка підключення виявилася невдалою, з’явиться повідомлення про помилку із зазначенням причини проблеми. Після усунення причини повторіть спробу.
Якщо вам важко самостійно усунути проблему, то зверніться в службу технічної підтримки.
На екрані авторизації для введення PIN-коду як назви групи станцій далі відображатимуться параметри поточних збережених налаштувань прив’язки.
Якщо в майбутньому знадобиться змінити параметри підключення, це можна зробити, викликавши дію Змінити підключення, натиснувши на назву групи станцій у верхньому лівому кутку екрана авторизації.
Після виконання прив'язки до терміналу головної каси при запуску програми буде відкриватися екран авторизації (логіна).
Введіть цифровий PIN-код співробітника та натисніть на зелену галочку, щоб увійти до програми під своїм ім'ям.
Для успішного входу необхідно, щоб у вас було попередньо відкрито особисту зміну. Особиста зміна відкривається на стаціонарному терміналі Syrve POS.
Якщо логін коректний то у додаток буде завантажено актуальні дані:
Дочекайтеся завершення завантаження та появи екрана зі списком замовлень. Час очікування залежить від розміру меню та швидкості роботи мережі передачі даних.
Також у момент залогінювання користувача відбуваються такі внутрішні операції:
Закінчення роботи має на увазі дії, які виконуються після закінчення своєї особистої робочої зміни. На екрані списку замовлень натисніть кнопку Замок.
Підтвердьте свою дію у додатковому попап-повідомленні.
Програма повернеться на екран авторизації.
Блокування програми (logout) потрібно, коли ви збираєтеся передати робочий смартфон іншому користувачеві, щоб він зміг продовжити роботу в програмі вже від його імені. Якщо ви протягом усього робочого дня користуєтеся одним смартфоном, то блокування між окремими сеансами роботи не потрібно. При виконанні блокування звільняється ліцензія та відбувається відписка від сервісу push-повідомлень з припиненням надходження повідомлень для даного користувача на цей пристрій.
Екран списку замовлень – основний початковий екран після виконання логіну співробітника.
На екрані списку замовлень з'являються замовлення, відкриті на даний момент. Відкритим вважається замовлення, обслуговування якого ще не завершено і по ньому не здійснено остаточний розрахунок з фіксацією через касову систему.
До списку замовлень за замовчуванням застосовано фільтр Мої замовлення, при якому відображається список усіх відкритих замовлень, які обслуговує цей авторизований співробітник.
Варіант фільтра Усі замовлення відобразить список усіх відкритих замовлень, відкритих різними офіціантами. Відкриті замовлення відображаються у вигляді окремих карток, згрупованих за відділеннями (залами) ресторану та відсортованих за часом створення замовлень: спочатку відображаються замовлення, створені останніми. Довгі списки, які не вміщаються на один екран, можуть прокручуватися.
Картка замовлення містить таку інформацію про замовлення:
Статус замовлення відображається у вигляді текстового коментаря та за допомогою колірної схеми. Використовуються такі статуси замовлення:
Замовлення в пречеку (червоний) - для замовлення по котрому надруковано пречек і його не можна редагувати.
Інші статуси замовлення визначаються статусами страв, що входять до нього, згідно з наступним порядком:
Тобто якщо в замовленні є хоча б одна готова страва, то загальний статус замовлення буде готовий (зелений) і т.д.
Для здійснення будь-яких дій з відкритим замовленням (перегляд, редагування, оплата, чекін та ін.) натисніть на його картку у списку і він відкриється на екрані замовлення.
Натисніть символ +. Перейдіть на екран вибору столу. Знайдіть у списку потрібний номер столу та натисніть на нього. Введіть кількість гостей і натисніть OK (форма запиту налаштовується додатково). У разі успішного створення нового замовлення на екрані буде відображено екран редагування замовлення. Вибір столуНа екрані Виберіть стіл (Select a table) відображаються всі вільні та зайняті столи з їх номерами. Столи відображаються списком, відсортовані за зростанням номерів та згруповані залами (відділеннями) ресторану. Для приховування/відображення лише певних залів скористайтесь налаштуваннями фільтра відділень.Зайняті столи мають колірний статус, як у відкритих столів, описаний вище. Вільні столи мають білий колір. У верхній частині списку відображається спеціальна група Мої столи (My tables), куди включені столи, які офіціант вже обслуговував у поточній зміні. Це дозволяє офіціанту швидше вибирати стіл для нового замовлення. Примітка: для створення замовлення на зайнятому столі співробітник повинен мати право: F_OMO "Відкривати кілька замовлень на один стіл". Введення кількості гостейФункція обов'язкового введення кількості гостей при створенні нового замовлення є опціональною та налаштовується на рівні плагіна для всіх смартфонів у ресторані через пункт Request estimated number of guest. За замовчуванням її вимкнено для скорочення кількості дій офіціанта на етапі початку обслуговування гостей.Якщо налаштування увімкнено, після вибору столу автоматично буде відображено вікно введення кількості гостей. Введіть потрібну кількість та натисніть OK, щоб підтвердити та продовжити роботу. При вимкненому налаштуванні Request estimated number of guests, замовлення буде створено з одним гостем. Наступне створення гостей безпосередньо e замовленні кнопкою буде збільшувати кількість гостей замовлення. |
При створенні в Syrve банкетів та резервів виконується бронювання вибраних столів на певний час. В Syrve Waiter інформація про бронювання відображається на екрані вибору столу у вигляді бейджів із зазначенням часу початку найближчого резерву або банкету. Бейдж з'явиться за 3 години до початку броні та пропаде, коли буде розпочато обслуговування (гості прийдуть), або через 20 хвилин - запізнення, а також зняття резерву. Жовтий колір бейджа означає, що банкет очікується у призначений час. Червоний колір бейджу означає, що гості запізнюються. При спробі створити нове замовлення на заброньованому столі буде виведено повідомлення з можливістю вибору варіанта дії: створити нове замовлення (ігноруючи броню) або розпочати резерв/банкет. Діалог відображається в часовому інтервалі за одну годину до початку броні та через 20 хв. після. Особливості додаткуОперації створення, закриття та видалення банкетів/резервів здійснюється на терміналах Syrve POS або через підключені сервіси бронювання на сайтах або мобільних додатках для гостей.На бейджах не відображаєтеся тип броні: резерв/банкет. Важливою є сама інформація про те, що стіл заброньований. |
На екрані замовлення вибираються та додаються страви, які замовили гості.
У верхній панелі інструментів відображається номер столу замовлення, кількість гостей та курс для нових страв. Поруч розташовані кнопки зміни курсу для нових страв та додавання гостя.
Замовлення представлене у вигляді списку страв, згрупованих за гостями.
Кожна позиція має свій статус приготування, що виділяється кольором:
Внизу екрана розташована панель інструментів, яка дозволяє вибрати один із режимів роботи з меню або викликати список дій із замовленням.
Пошук страви | Швидке меню | Відкрити меню | Закрити меню/назад | Дії із замовленням |
Відображення меню в режимі основного та швидкого меню організовано у вигляді ієрархічного списку та відповідає налаштуванням, зробленим у Syrve Office.
Швидке меню додатково розбите за трьома основними вкладками, що опціонально мають оригінальні найменування.
Примітка: режим пошуку дозволяє бачити інформацію зі стоп-листа.
Додавання страв у замовлення провадиться шляхом натискання на плитку страви в меню. Страва завжди додається до поточного обраного гостя. Страва додається новим рядком, якщо у обраного гостя немає такої ж ще не надрукованої страви без обов'язкових модифікаторів або розміру. Для надрукованих страв (мають колірний статус - чорний ), додавання страви також може здійснюватися шляхом натискання на знак + біля кількості страви.
Зміна кількості страви можлива лише у не надрукованої страви. Значення кількості страви може бути дрібним з точністю до трьох знаків після коми. Мінімально можливе значення: 0,001. Найбільше можливе значення: 999,999.
Видалення не надрукованої стравиСтрава видаляється двома способами:
Видалення надрукованої стравиВидалити надруковану страву здатний лише співробітник з правом F_DP, яке налаштовується в Syrve Office.
|
Для страв можуть бути доступні модифікатори у разі їх налаштування. Модифікатори можуть бути обов'язковими та не обов'язковими залежно від налаштувань страви.
Перехід на екран налаштування модифікаторів до страви викликається автоматично при додаванні страви, в якій є хоч одна група обов'язкових модифікаторів. У випадку з необов'язковими модифікаторами для виклику екрана редагування необхідно натиснути по центру рядка страви.
Для кожної групи модифікаторів можуть бути встановлені граничні ліміти налаштування страви. Додавання модифікаторів менше цього ліміту або більше неможливе.
Щоб зберегти вибрані модифікатори, натисніть Готово.
Щоб перейти до модифікаторів, натисніть по центру рядка страви. У разі наявності модифікаторів для даної страви, вони позначаться, інакше їх не буде.
Для зміни модифікаторів блюда використовуються плитки на екрані додавання модифікаторів. Повторне натискання на доданий модифікатор до страви збільшує його кількість на 1 (один) до тих пір, поки не буде досягнуто ліміту.
Щоб зменшити кількість або скасувати вибір, натисніть "Мінус" на вибраному модифікаторі.
Видалення обов'язкових модифікаторів до стану їх кількості в групі менше ліміту призведе до неможливості збереження внесених змін доти, доки їх кількість не стане як мінімум рівним нижньому порогу ліміту.
Щоб зберегти зміни, натисніть Готово.
Для додавання довільного коментаря до страви зробіть свайп вправо по рядку замовлення з цією стравою, після чого з'явиться діалогове вікно з полем тексту та клавіатура для набору. Щоб зберегти введений коментар, натисніть OK.
Щоб змінити раніше доданий коментар також зробіть свайп праворуч. Для повного видалення натисніть Видалити.
Додати/змінити/видалити коментар можна лише для не віддрукованих (синіх) страв. На стравах інших статусах свайп може навіть не відпрацьовувати.
Для додавання коментарів до страв у Syrve Office має бути включене відповідне налаштування для відділення.
Додавання гостя до замовленняЩоб додати гостя, натисніть правою верхньою куткою екрана на іконку. Після натискання з'явиться рядок із новим гостем. Гості нумеруються по черзі (1, 2, 3...n).Відразу після додавання гостя він стає активним і всі страви, що додаються з меню, будуть додані новому гостю доти, доки вибір не буде змінено вручну. Видалення гостя із замовленняВидалення гостя здійснюється шляхом натискання на кнопку з хрестиком у рядку відповідного гостя. Разом із гостем видаляються і всі додані йому страви.Єдиного гостя видалити неможливо. Видалення гостя також неможливе, якщо хоч одна страва, додана гостю, була відправлена на друк. Перенесення страв між гостямиПеренесення страв здійснюється шляхом тривалого натискання на страву, після чого екран замовлення переходить у режим множинного вибору та біля кожного гостя з'являється кнопка Перенести. Усі вибрані страви, при її натисканні, будуть перенесені відповідному гостеві. |
Відкрите замовлення можна розділити, перенісши частину страв на нове замовлення. Це необхідно коли, наприклад, один із гостей за спільним столом хоче розрахуватися окремо або хоче, щоб бонуси за його страви були нараховані саме йому, а не загальним рахунком комусь з інших гостей за столом. Перенесення страв виконується на нове замовлення того ж таки офіціанта, що й вихідне замовлення. При перенесенні запитується номер столу для нового замовлення. Можна вказати той самий номер або якийсь інший. Замовлення, що розділяється, не повинне бути в причеку. Переносити можна страви в будь-якому статусі, у тому числі видалені. Сценарій використанняПеребуваючи на екрані замовлення, виконайте довге натискання на потрібній страві, доданій на замовлення. Страва буде виділена та візуально підсвічена, а інтерфейс програми переключиться в режим групової обробки.Короткими натисканнями виділіть решту страв для перенесення на одному або різних гостях. У тулбарі натисніть кнопку стрілки ⮣ . У діалозі Перенесення позицій виберіть номер столу, на якому буде створено нове замовлення з виділеними стравами. У разі успішного завершення операції перенесення на екрані буде відображено новостворене замовлення, з яким ви зможете продовжити працювати далі. Наприклад, перейти до його оплати або зачекінити у ньому гостя. |
Два замовлення в системі можна поєднати в одне і продовжити обслуговувати як єдине замовлення. Об'єднане замовлення буде сформоване на столі замовлення-отримувача. Страви буде перенесено з вихідним угрупуванням по гостям замовлення-відправника. Якщо до вихідних замовлень були прив'язані (зачекінені) гості, то об'єднане замовлення збереже прив'язку до гостя замовлення-отримувача. На момент об'єднання обидва замовлення не повинні бути в пречеку. Довгим натисканням на потрібне замовлення відкрийте діалог дій. Виберіть Об'єднати замовлення (“Merge orders”). Замовлення-відправник стане світло-сірим. У списку замовлень виберіть замовлення-отримувач. Примітка: якщо потрібно об'єднати замовлення з чужим замовленням, потрібно попередньо фільтр замовлень встановити на Всі. Для успішного виконання об'єднання можуть знадобитися різні права. Якщо в замовленні-відправнику є надруковані страви, то буде потрібно право F_CMP "Змінювати номер столу з надрукованими стравами". Якщо один або обидва замовлення, що об'єднуються, належить іншому офіціанту, а не користувачеві котрий здійснює операцію, то необхідне право: F_AOT "Створювати та редагувати замовлення інших офіціантів". Якщо замовлення, що об'єднуються, належать різним офіціантам, то знадобиться право: F_COW "Авторизувати перенесення замовлення іншому офіціанту" |
Щоб перенести існуюче замовлення на інший стіл, використовуйте дію Змінити стіл (“Change table”) зі списку швидких дій із замовленням. Список викликається через довге натискання на потрібне замовлення у списку замовлень. На момент зміни номера столу замовлення не повинне бути в припиненні.
Після вибору дії виберіть новий номер зі списку столів. Можна перенести замовлення на стіл у іншому відділенні. В результаті успішного виконання операції на плашці замовлення зміниться номер столу. Для зміни номера столу в замовлення з вже надрукованими стравами потрібні права: F_CMP "Змінювати номер столу з надрукованими стравами" та F_DOP "Авторизувати небезпечні операції введенням ПІН-коду", при перенесенні замовлення на вже зайнятий стіл додатково знадобиться право F_OMO "Відкривати декілька замовлень на один стіл".
Роздрукувати пречек можна швидко, не провалюючись у замовлення. Прямо у списку замовлень використовуйте довге натискання для виклику списку дій та виберіть Роздрукувати пречек (“Print guest bill”).
Одним із базових сценаріїв використання систем лояльності на підприємствах громадського харчування є ідентифікація гостей за допомогою персоніфікованих карт та застосування за ними індивідуальних акцій, нарахування та використання бонусів тощо. У зв'язку зі зростанням популярності технології випуску та використання електронних карт wallet та мобільних програм ресторанів з'явилася необхідність зчитувати карти гостей шляхом сканування QR або штрих-кодів з екранів мобільних телефонів гостей. При цьому телефон залишається безпосередньо в руках гостя, а гість біля свого столу.
Функціонал роботи з картами лояльності в Waiter охоплює всі основні варіанти обслуговування з ідентифікацією гостей як на початку, так і наприкінці їх візиту, а також операції при оформленні гостьових рахунків та здійснення оплати замовлень.
Ідентифікація електронною картою через Syrve Waiter дозволяє уникати:
Ідентифікувати гостей можна за:
Типи ідентифікаторів
Чекін - це ідентифікація гостя за допомогою, наприклад, електронної карти wallet на початку візиту до ресторану. Як практика відзначати візит гостя після приходу до закладу.
Використання Syrve Waiter дозволяє не просто зчитати електронну карту, але й відразу ж у момент чекіна виконати такі дії:
Порядок дій:
Порядок дій при чекініДля чекіна гостя офіціант заздалегідь відкриває потрібне замовлення на редагування. У нижній шторці з варіантами можливих дій натискає кнопку Чекін. Активується режим зчитування картки через вбудовану камеру смартфона Офіціанта.За потреби можна перейти в режим ручного введення номера картки. Примітка: для можливості ручного введення номера картки необхідно дозволити право "Прив'язувати замовлення до гостя без прокатки картки гостя" (F_BGNC). Офіціант підносить смартфон до відкритої карти wallet на екрані гостя. Відбувається автоматичне зчитування зі звуковим сигналом. На екрані з'являються кнопки можливих варіантів обробки картки. Якщо карта валідна та гостя знайдено, на екрані смартфона офіціанта відобразиться інформація про гостя, його бонусні баланси, а також варіанти можливих персональних пропозицій (подарунків) та акцій. Натисканням відповідної кнопки офіціант може відразу додати на замовлення обраний гостем подарунок. Відв'язування карткиЯкщо ви помилилися або на прохання гостей, вам потрібно прив'язати до замовлення іншу карту, то спочатку необхідно зробити відв'язування раніше прив'язаної до замовлення карти.Для цього необхідно увійти в замовлення, відкрити нижню шторку з можливими діями, натиснути на кнопку чекіна і в екрані лояльності натиснути на кнопку зі стрілочкою у правому верхньому кутку - в запиті, що відкрився підтвердити відв'язку і дочекатися повідомлення про успішне відв'язування. Після повідомлення про успішність відв'язування буде здійснено автоматичний перехід на екран замовлення, де за бажанням можна ініціювати прив'язку іншої картки. Отримання актуальної інформації по вже прив'язаній картіПісля початкової прив'язки гостя до замовлення, таке замовлення можна визначити за міткою у верхньому лівому кутку на екранах списку замовлень і в самому замовленні.За бажанням ви можете повторно подивитися, який саме гість прив'язаний до замовлення або які особисті привілеї для нього доступні. Для цього необхідно увійти в змінне замовлення і переконатися, що замовлення має ознаку чекіна, відкрити нижню шторку з можливими діями та натиснути на кнопку чекіна. |
Оплачувати та закривати замовлення офіціанти можуть безпосередньо із програми.
Оплата замовлень з Syrve Waiter можлива такими типами оплат:
Можлива комбінована оплата платежами кількох типів оплат.
Можлива оплата за наявності в замовленні раніше доданих передоплат.
Можлива оплата фіскальними та нефіскальними типами оплат.
Оплата готівкою може бути налаштована в режимах підзвіту офіціантам або безпосередньо в касу, а також може бути повністю заборонена.
Для можливості оплачувати та закривати замовлення безпосередньо з мобільного терміналу працівникам потрібні наступні права:
Для початку оплати замовлення з програми потрібно натиснути кнопку Дії з замовленням ⁝ і далі в списку доступних дій натиснути кнопку Оплата. На екрані списку доступних типів оплат виберіть потрібний і натисніть його. Сортування типів оплат здійснюється за типом зверху донизу:
Примітка: у списку оплат будуть доступні лише типи оплати з увімкненою ознакою “Може прийматися ззовні”. За замовчуванням постане платіж на суму без здачі. При необхідності натисніть на значення суми і в діалозі, що відкрився, введіть суму, отриману від Гостя. Щоб видалити платіж, натисніть на рядок типу оплати повторно. При розрахунку готівкою буде розраховано суму здачі. При розрахунку банківськими картами і безготівковими типами здача не передбачена і сума, що вводиться, не може бути більшою за суму до оплати. Після того як сума внесених коштів стане достатньою, натисніть кнопку Оплата. Дочекайтеся успішного завершення операції та перемикання програми на екран списку замовлень або повідомлення про помилку у вигляді спливаючого діалогу. В результаті успішної оплати через програму замовлення у касі буде автоматично закрито. |
Доступ до налаштувань плагіна здійснюється через веб-інтерфейс за адресою: http://localhost:8105/
Доступ до повних налаштувань здійснюється за допомогою редагування параметрів конфігураційного файлу плагіна WaiterServerConfig.json який знаходиться у папці %appdata%\CashServer\PluginConfigs\WaiterServer.
Параметр | Опис параметру |
"CardOnEntryEnabled": false, | Використання режиму Картка на вході. |
"CheckinReaderType": "Camera", | Даний параметр визначає застосовуваний вид зчитувача при чекіні гостей. Параметр містить 3 можливі налаштування:
|
"Culture": "uk-UA", | Мова та регіональний формат, що визначають відображення дати, часу, десяткового знака та валюти задаються цим параметром. Знайти необхідний код культури (Language tag) можна за посиланням: Supported Versions Key Table. За відсутності в конфігураційному файлі параметра Culture автоматично буде визначено значення за промовчанням – поточна культура ОС. |
"DefaultDishArticul": "00743", | Параметр є аналогом налаштувань страви за замовчуванням при створенні замовлення. Для додавання аналогічної можливості в Waiter при створенні замовлення необхідно вказати артикул страв. |
"CashPaymentTypesEnabled": true, | Даний параметр визначає доступність готівкових типів оплати в мобільному додатку Waiter. true - дозволено, false - заборонено. |
"MoneyToBeAccountedForByWaiterEnabled": true, | Даний параметр визначає, чи будуть готівкові платежі, проведені через мобільний додаток Waiter, потрапляти у підзвіт офіціанта. true - підзвіт активовано false - підзвіт не використовується. |
"OrderPaymentEnabled": true | Даний параметр визначає доступність функцій оплати та закриття замовлення з мобільного додатка Syrve Waiter. true - дозволено, false - заборонено. |
"QueueKiller": { "SectionName": "", "TableNumber": 0 }, | Параметр застарів. Використовуйте Таби, параметр FastFoodMode. |
"FastFoodMode": { "SectionName": "", "TableNumber": 0 }, | Ввімкнення режиму фаст-фуд (з табами). Обов’язково заповнити коректними даними поля SectionName": "Бар" - Ім'я відділення за замовчуванням. Та "TableNumber": 111 - Номер столу за замовчуванням. |
"RequestEstimatedNumberOfGuests": true, | Даний параметр визначає, чи запитувати кількість гостей при створенні замовлення в Syrve Waiter. Запит на введення здійснюється один раз в момент створення замовлення. true - запитувати, false - не запитувати. |
"ShowQuickMenuFirst": false, | Цей параметр визначає чи показувати швидке меню при вході в замовлення або його створенні в Syrve Waiter. true - показувати, false - не показувати. |
Доступ до налаштувань плагіна для інтеграції здійснюється через веб-інтерфейс за адресою: http://localhost:8105/ та за допомогою редагування параметрів конфігураційного файлу плагіна WaiterServerConfig.json який знаходиться у папці %appdata%\CashServer\PluginConfigs\WaiterServer.
Параметр | Опис параметру |
Server Address | Адреса та порт розташування POS сервера Syrve Loyalty. |
Enabled | Необхідно активувати, якщо як система лояльності використовується Syrve Loyalty. Цей параметр впливає на зміст екранів інтерфейсу Syrve Waiter, пов'язаних із функціоналом чекіна гостей. У разі активації на панелі дій з'являється кнопка Чекін, а на екрані сканування/ручного введення з'являється кнопка Купон. Не можна одночасно вмикати параметр Is External Loyalty Enabled. |
Bonus payment type | Ідентифікатор GUID типу оплати бонусів Syrve Loyalty. |
Deposit payment type | Ідентифікатор GUID типу оплати депозитів Syrve Loyalty. |
Після введення значень параметрів рекомендується перевірити з'єднання з сервером POS Syrve Loyalty натисканням на кнопку Check connection.
Щоб параметри набрали чинності, необхідно натиснути на кнопку Save settings внизу сторінки налаштувань. Дані налаштування застосовуються "на льоту", не вимагаючи перезавантаження плагіна.
Приклад типу налаштувань оплати Готівка для використання в Syrve Waiter.
Приклад типу налаштувань оплати Банківські карти для використання в Syrve Waiter.
Для здійснення розрахунку бонусами та депозитами Syrve Loyalty безпосередньо через Waiter необхідно додати та налаштувати відповідні типи оплати. Додаткові типи оплати Syrve Loyalty через Waiter налаштовуються як зовнішні
Примітка: необхідність додавання додаткових типів оплати пов’язана з обмеженнями Syrve POS API на використання типів оплати, що потребують зовнішньої обробки.
Приклад типу налаштувань оплати для бонусів Syrve Loyalty
Бонусний тип оплати не є фіскальним і проводиться в чеках як знижка на суму списаних бонусів.
Щоб Waiter показав створені в Syrve Office бонусні типи оплати, необхідно зіставити їх з маркетинговими програмами Syrve Loyalty. Необхідно в конфігураційному файлі плагіна Syrve Waiter внести дані про значення GUID цих типів оплати.
Для отримання значень GUID типів оплат перезапустіть Syrve POS з плагіном і в лог файлі плагіна знайдіть рядок наступного вмісту:
Card (Waiter) payment types
Нижче будуть перераховані всі типи оплати з даними про найменування та внутрішній GUID ТО.
Бонуси Syrve Loyalty (waiter) (3de5cc6b-ec4c-4432-a505-9cd05e8671de)
Отримані дані GUID внесіть у відповідні теги файлу конфігурації плагіна.
"BonusPaymentTypeId": "3de5cc6b-ec4c-4432-a505-9cd05e8671de",